Reklamacja

Reklamacja – 5 kroków do sukcesu

Drogi Kliencie,

produkt zakupiony w naszym sklepie jest wadliwy?

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe. Najpierw jednak pomożemy Ci ją złożyć.

Poniżej przedstawiamy czynności, które musisz wykonać:

Zrób zdjęcie produktu

Jeśli zauważyłeś wadę w produkcie, który obowiązuje jeszcze okres gwarancyjny, udokumentuj to. Dołącz do formularza wysokojakościowe zdjęcia wszelkich uszkodzeń wraz z opisem, a my skontaktujemy się z Tobą.

2. Wypełnij formularz

Formularz znajduje się na samym dole tej strony. Wypełnij go, podając prawdziwe dane oraz dokładnie opisz wszelkie uszkodzenia. Następnie prześlij go na nasz adres mailowy wraz z wcześniej zrobionymi zdjęciami. Poprawne wypełnienie formularza oraz szczegółowy opis uszkodzeń znacznie przyspieszy proces reklamacji.

3. Zweryfikujemy uszkodzenia

Zgodnie z opisem wad, który zamieściłeś w formularzu, nasi eksperci zapoznają się z sytuacją i ocenią uszkodzenia. Nie martw się! Znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.

4. Przetwarzanie reklamacji

W ciągu 21 dni ocenimy wady i rozwiążemy istniejący problem. Będziemy z Tobą w stałym kontakcie, żebyś był na bieżąco z aktualnym stanem reklamacji.

5. Możliwości reklamacyjne

Nasi specjaliści wybiorą dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Może to być wymiana wadliwej części lub całego produktu.
Najważniejsza jest Twoja satysfakcja!